אם אתה שוקל טיול לטוסקנה, אתה בטח כבר תוהה איך לתכנן חופשה משפחתית באיטליה. למרבה המזל, לטוסקנה יש הרבה מה להציע למבקרים בכל הגילאים. בין אם אתה מחפש אתרים היסטוריים, הרפתקאות בחוץ, או שניהם, יש חופשה בטוסקנה שתתאים לצרכים של המשפחה שלך. בעוד שיש שפע של מוזיאונים וכנסיות לראות, מסלול ידידותי למשפחה צריך לכלול גם כמה פעילויות בחוץ. אם משפחתך מחפשת חופשה ידידותית למשפחה באיטליה, שקול תכנון טיול לטוסקנה במהלך אחת העונות היפות הרבות.

באופן אידיאלי, ביקור בטוסקנה הוא הטוב ביותר בעונות האביב והסתיו. בעוד פנים האזור חווה חורף קשה יותר ושינויי טמפרטורה משמעותיים, החופים הרבה יותר נעימים ופחות צפופים מבפנים. בעוד מזג האוויר מתון בדרך כלל באביב ובסתיו, הקיץ יכול להיות חם מאוד וכבד תיירים. אתה רוצה לתכנן את הטיול שלך בזמנים אלה כדי להימנע מעונת התיירות, אשר יכול להיות יולי ואוגוסט.

לבלות לפחות חמישה עד שבעה ימים באזור. אם אתה נשאר בפירנצה, אל תשכח לכלול את קיאנטי וסן ג 'ימניאנו. לבלות קצת זמן בארץ היין סיינה וטוסקנה. אתה יכול גם לבקר בכיכר דואומו המפורסמת מול הפאלאצו וקיו לנופים הטובים ביותר של הגבעות המתגלגלות. לעקוף את האזור הכפרי זה קל. לשכור וספה או לקחת סיור מקומי.

האזורים הכפריים בטוסקנה מגוונים ומגוונים באותה מידה. תמצאו ערים כמו פירנצה, סיינה, ופינזה, וכפרים מימי הביניים, ארץ יין, ואפילו חופים. אתה אפילו יכול לבלות קצת על החוף, משהו הרבה מבקרים לטווח קצר להחמיץ. יש חופים נפלאים באזור מרמה, השוכן על חוף הים הטירני בדרום מערב טוסקנה. תמצאו מפרצונים שקטים ויערות אורן מנוקדים בעצי דקל ובמרחבים רחבים של חול לבן.

אם אתה מתכנן טיול דרך טוסקנה, הצעד הראשון יהיה להחליט איך לעקוף. האזור נגיש בקלות, הודות לתשתית הטובה שלו. יש כמה נמלי תעופה גדולים בטוסקנה. לחלופין, נהיגה בטוסקנה היא לא קשה, אבל אתה כנראה צריך לעשות קשר דרך אחת הערים האירופאיות הגדולות לפני הגעה לפירנצה. אם אתה צפון אמריקאי, נהיגה דרך אזורי הכפר יכול להיות קצת יותר מאתגר מאשר נהיגה סביב הערים.

בנוסף לנופים מהממים, טוסקנה מפורסמת בהיסטוריה העשירה שלה. לא רק שטוסקנה היא ביתה של הרנסאנס האיטלקי, אלא שהיא גם מרכז תרבותי ולשוני עם מוזיאונים וגלריות אמנות ברמה עולמית. בטוסקנה ישנם שבעה אתרי מורשת עולמית, כולל מרכזי ערים ומוזיאונים מימי הביניים. טוסקנה מציעה משהו לכולם, וזה בטוח לרצות אפילו חובב האמנות המפלה ביותר.

אם אתה אוהב יין, אתה בטח תהיה מעוניין ללמוד על הייצור של יינות מקומיים. סיורי טעימות יין הם דרך מצוינת לדגום התמחויות מקומיות ודגימת יין. אתה יכול גם לנסות יקבים טוסקניים אחרים בזמן שאתה באזור. יש גם הרבה יקבים במרחק הליכה ורכיבה על אופניים מהעיירה, המאפשרים לדגום כמה שתרצו. בעוד שטעימות יין וסיורי כרמים הן דרכים מצוינות לבלות יום אחד באזור הכפרי של טוסקנה, אל תשכחו לעצור לארוחת צהריים ולדגום את המטבח המקומי.

לפני שאתה יוצא למסע שלך, אתה צריך לקבל קצת מידע בסיסי על חוקי הנהיגה בטוסקנה. בכבישים רבים באזור יש אגרה, אז תהיה בטוח שיש לך כסף זמין כל הזמן. בנוסף, תצטרך מטען יו-אס-בי נייד כדי לשמור על הטלפון שלך טעון באופן מלא בזמן שאתה מטייל. אתה צריך גם לארוז בקבוק מים Nalgene או דומה לשימוש חוזר.

פרטים נוספים ניתן ללחוץ על הלינק: סלקטד