מוניות לנסיעה למרחקים ארוכים נפוצות יותר בבקרים. נסיעות בשלושת הקילומטרים הראשונים מבוססות על לוח הזמנים היומי. עם זאת, הנסיעה יכולה להשתנות במהלך הלילה. מוניות עמוסות יותר במהלך הבוקר, כאשר נוסעים מתכוננים ללכת לעבודה. אולם בלילה גדל מספר הנוסעים הנכנסים למוניות. עדיף להזמין את המונית למרחקים ארוכים שלך מראש.

ביפן, מחיר המונית זול בהשוואה לשאר העולם, ויפנים משתמשים בהם כמו מקומיים. נסיעות למרחקים ארוכים הן לא חסכוניות, אבל הן עדיין אופציה. נסיעה משדה התעופה נאריטה למרכז טוקיו עולה בערך 20,000 ין. מצד שני, נסיעה במונית בין שתי ערים גדולות, כגון הונג קונג ובנגקוק, היא זולה יותר ונוחה יותר. זה אומר שאתה לא צריך להזמין חדרי מלון ולשלם עבור נסיעות נוספות.

המצב החמיר מאז פברואר. בעוד משבר הקורונווירוס גרם להשבתת מוניות רבות למרחקים ארוכים, המצב חמור עוד יותר. נכון לעכשיו, ישות לא רשמית המייצגת נהגי מוניות רוצה לפטור משרדי מוניות מעמלות רישוי. עם זאת, הדבר יקשה עוד יותר על בעלי המוניות לשלם את שכרם בסוף השנה. המצב עגום במיוחד עבור מי שעובדים מהבית.

שירות מוניות יחסוך לך גם זמן ומאמץ. בניגוד למכונית שנוסעת בעצמה, שירות מוניות ידאג גם למכונית שלך וגם לנסיעה. נהגים מאומנים היטב ויבטיחו שתגיע ליעדך רענן. ברגע שיש לך מונית, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להירגע וליהנות מהנסיעה. אף ־ על ־ פי שהשקעת שעות רבות בנהיגה, זו עדיין השקעה כדאית. כך תוכל ליהנות מהנוף בזמן הנסיעה מבלי לדאוג לנהיגה.

טיפ נוסף הוא תמיד לספר לנהג שלך היעד המדויק שלך. מוניות חסכוניות יותר כאשר הן נושאות ארבע או יותר נוסעים. כמו כן, בטוח יותר לקבל מוניות מרובות לקבוצות גדולות יותר. מונית לא צריכה לעלות על שישה נוסעים. אתה צריך לשכור שתי מוניות לנסיעה למרחקים ארוכים. זה בגלל שאתה יכול להימנע מלחכות הרבה זמן. אם יש לך ארבעה נוסעים, עדיף לשכור שתי מוניות במקום אחת.

בזמן הזמנת מונית עם נהג, תוודא שיש לך מושג ברור לגבי המחיר. אולי תוכל לחסוך קצת כסף אם תבחר במונית חסכונית. אפשרות נוספת היא להשתמש במונית בכיוון אחד. מונית מחאדב מציעה שירותי מוניות בכיוון אחד מאחמדבד למומבאי. באפשרותך גם לבחור ממגוון מוניות שיתאימו לצרכיך. בעת נסיעה ממושכת של זמן, מונית יציאה אמינה היא חיונית. זה יבטיח בטיחות וביטחון.

פרטים נוספים: mehadrintaxi.co.il/