סיור מודרך ברומא יראה לכם את המראות החשובים ביותר במסלולי טיול ברומא נפלאים. אלה כוללים: הפנתיאון שהוא מקדש רומי מיושן, כיום כנסייה, מזרקת טרווי (כיום קולוסיאום), המדרגות הספרדיות או הוותיקן. מרפסת פינסיו היא מקום פופולרי לפגישה ומזרקה. זוהי הזדמנות נהדרת לראות את יצירות האמנות המפורסמות ביותר ברומא מבלי לחכות בתורים ארוכים.

אפשר גם לערוך סיור פרטי בעיר, בנוסף למוזיאוני הוותיקן. הסיורים האלה יכולים לקחת תיירים לפסלים ואדריכלות מפורסמים בעולם. אתה גם יכול להזמין סיור פרטי עם המדריך שלך. סיורים פרטיים הם דרך נהדרת לחוות חוויה אישית יותר ולראות מקומות שאינם מכוסים בסיור אופייני ברומא. תוכל לשאול שאלות ולקבל ידע מומחה שלא היית מקבל עם סיור ציבורי.

סיור מזון ברומא משלב תיירות עם תחנות מזון טעימות. בזמן שתחקרו את המרכז ההיסטורי של רומא, תוכלו לטעום גלידה טעימה וגבינות גורמה. המדריך המומחה שלך ייתן המלצות לבתי הקפה והמסעדות הטובים ביותר ברחבי העיר במהלך הסיור של שלוש וחצי שעות. אתה אפילו יכול לבחור לסיור ידידותי לילדים עם אב ובנו איטלקים. סיור מזון לרומא הוא אופציה עבור אלה עם דיאטות מיוחדות.

סוג אחר של סיור מתמקד בהיסטוריה ובתרבות של רומא. זה ייקח אותך למוזיאוני הקפיטולין. הם המוזיאונים העתיקים ביותר בעולם. תהיה לך ההזדמנות ללמוד עוד על יוליוס קיסר ועל הקולוסיאום, כמו גם לדגום פיצות איטלקיות אותנטיות. אתה יכול לדלג על התורים הארוכים לקולוסיאום ולקחת את המראות בקצב נינוח יותר. סיורי הליכה מודרכים ברומא הם אופציה נהדרת למי שלא אוהב היסטוריה.

סיור פרטי לרומא יאפשר לך לראות את הקולוסיאום מנקודת מבט קרובה ולספר לך על ההיסטוריה שלו. ואז תוכל לחקור את פיאצה נבונה בקרבת מקום ואת קריית הוותיקן. סיור פרטי ברומא יאפשר לך ללכת למקומות שאחרים לא רוצים לבקר. זו דרך נהדרת לחסוך כסף ולהתאים את הסיור שלך בהתאם לצרכים שלך. זו שיטה נהדרת להכיר מקום טוב יותר.

אתה יכול גם לעשות סיור מודרך שמע ברומא, בנוסף לסיורי הליכה. הסיורים האלה יכולים להצטרף לכל מי שמדבר איטלקית. סיור מודרך יכול לספק יותר מידע ולעזור להפיק את מירב זמנך ברומא. להזמין סיור ברומא היום כדי לראות יותר של העיר הנפלאה הזאת. אתה תהיה שמח שעשית.

ניתן לארגן גם סיור מסחרי פרטי ברומא. המדריך שלך יכול לנווט ברחובות העיר ולהוסיף ידע מקומי לסיור. סיבוב הופעות פרטי של חמש שעות עולה בין 350 יורו ל-370 יורו וכולל כרטיסי דילוג על הקווים והפסקות קפוצ 'ינו. המחיר לסיור מודרך פרטי נקבע לפי גודל הקבוצה שלך.

הווספה גרנד טור מציע טרמפ על וספה ברחבי העיר. הסיור מכסה 20 מ "מ בארבע שעות, וכולל תדרוך על בטיחות. אתה יכול גם לבחור סיור וספה או כל אחד מהסיורים האחרים המוצעים על ידי השירות. עם וספה, אפשר בקלות לתמרן את הרחובות הכאוטיים של רומא. סיור זה כולל ארוחת צהריים, תדריכי בטיחות, וספה, תחנת תדלוק, והפסקה.

רומא מציעה סיורי הליכה בחינם. חברת הטיולים ”אמדאו” מציעה סיור שמע חינם שתוכל לעקוב אחריו בעצמך, או שתוכל לבחור מדריך שיסביר את ההיסטוריה של האזור. אתה יכול גם לבחור לקחת סיור אודיו כי הוא מונחה עצמי. סיור מודרך יכול לספק לך שפע של בידור ומידע, לא משנה אם אתה חובב היסטוריה, או פשוט רוצה ללמוד על האדריכלות והאמנות של העיר.