אורחים ב-B&B וצימר הם בעיקר נשואים ויש להם ילדים בבית. הם בדרך כלל צעירים יותר מהגיל הממוצע של נוסעים. שישים אחוז מתחת לגיל 40. פרופורציה קטנה יותר מורכבת מקנים ריקים או נשואים טריים. ותשעה אחוזים מבוגרים יותר ומבוגרים יותר.

אם אתה מחפש הגדרה יותר אינטימית, יותר אישית, צימרים עשוי להיות האפשרות הנכונה בשבילך. צימרים הם בדרך כלל קטנים, מקומות משפחתיים עם פחות נוחות מבתי מלון. לרובם יש 2 עד 6 חדרים והם נמצאים בבית המארחים. מיטה וארוחות בוקר יכולות להתרחב מבתי הארחה גדולים עם 20 חדרים או יותר לבתים קטנים המשכירים חדר שינה אחד נוסף.

הגיל הממוצע של האורחים בצימרים הוא כארבעים, כאשר רוב הנוסעים נשואים עם ילדים בבית. רבע מהנוסעים הם מתחת לגיל 40, ושליש מהנוסעים הם ילדים. השאר הם אנשי אמצע החיים או מקצוענים צעירים, שנמצאים באמצע מחזור משפחתי טיפוסי. הפרופורציה של קנים ריקים ונשואים טריים קטנה ב-9 אחוזים.

הדרך הטובה ביותר להחליט אם צימרים או מלון מתאים לך תלויה בהעדפה האישית שלך. רוב הצימרים מגיעים עם ארוחת בוקר כלולה בתעריף הלילי, בעוד מלונות יכולים לגבות תשלום נוסף כדי לקבל ארוחת בוקר. חדר של 120 בי אנד בי עם ארוחת בוקר תמורת 2 עולה הרבה פחות מחדר מלון של 100 דולר עם ארוחת בוקר. חדר B&B יכול להיות קטן יותר ופחות מרווח מאשר חדר מלון טיפוסי, אבל אתה עדיין נהנה הפרטיות של שיש מקום משלך.

אורחים בקתות הם בדרך כלל צעירים ובשלהי שנות העשרים לחייהם. רבים עדיין רווקים, אבל לרבים יש ילדים בבית. באוסטריה, זה לא נדיר למצוא צימרים עם חדרים בפחות מ -40 $ ללילה.

אם אתם מתכננים בריחה רומנטית או רק מחפשים חוויה רומנטית ייחודית, צימר ב-B&B עשויים להיות אלטרנטיבה נהדרת למלונות. המגורים האלה מנוהלים על ידי בעלים שסביר יותר שיכירו אותך ואת השותף שלך טוב יותר מכל אחד אחר. יש להם סיפורים וחוויות ייחודיים לחלוק, מה שהופך אותם לחלופה טובה למלונות.

B&B טיפוסי הוא הרבה יותר קטן מאשר מלון מסורתי. זה נותן לו אווירה מוזרה ואישית יותר. המארחים הם גם משאב גדול למידע מקומי. הבקתות ממוקמים באופן אידיאלי עבור חופשות סוף השבוע.

צימרים מנוהל לעתים קרובות על ידי משפחה קטנה, ועשוי להציע פחות נוחיות. רובם ממוקמים בבתי המארחים ומציעים עד שישה חדרים. הם נעים בגודלם מבית קטן ומשכירים חדר שינה אחד נוסף לבית הארחה ענק עם 20 חדרים.

פרטים נוספים: https://www.zimerzugi.co.il/